02 aprill 2009

Lasteraamatu pidupäev

Täna on rahvusvaheline lasteraamatu päev, mida hakati esmakordselt tähistama 1967. aastal ja alati 2. aprillil, muinasjutuvestja H.C.Anderseni sünnipäeval.

Selle aasta lasteraamatupäeva plakati ja sõnumi "Mina olen maailm" autor on Egiptuse kunstnik Hani D. El-Masri. Sõnumis ta ütleb:


"Mina olen maailm ja maailm on mina,
sest raamatu abiga võin muutuda
kelleks iganes tahan.
Sõnad ja pildid, luule ja proosa
kannavad mind kaugele ja lähedale..."

Lastekaitse Liit valib kaks korda aastas uudiskirjanduse hulgast välja häid lasteraamatuid. Raamatuid hindavad lastekirjandusega igapäevaselt kokku puutuvad inimesed üle Eesti. Hea lasteraamat on ilusas eesti keeles, kaunilt kujundatud, arendab kujutlusvõimet, äratab uudishimu. Väljavalituteks osutusid 2009. aasta kevadel järgmised raamatud.

Kommentaare ei ole: